środa, 29 maja 2013

Dziecko jest w każdym z nas

Ostatnio czas jaki spędzam przed komputerem to siedzenie nad pracą dyplomową, ale powoli, powoli widać koniec. W między czasie zmalowałam dwie karteczki dla ważnych osób w moim życiu.

Pierwsza to oczywiście z okazji Dnia Matki


Skromna karteczka, ale robiona z miłością :)

Druga natomiast to już urodzinowa dla mojego fana westernów:

Stwierdzam, że kartki dla mężczyzn są nie małym wyzwaniem. Co można na nich umieszczać? Te kwitki to jakoś nie bardzo pasują, ale cowboy wyszedł mi niczego sobie :D jestem z niego dumna, bo przyznam, że nigdy nie lubiłam rysować postaci. Na szczęście są pomoce, w których można podejrzeć jak się uporać z niejednym rysunkiem. Do tego rysunku zainspirowała mnie książka, którą wypożyczyłam w ramach potrzeb na studia. Kreatywne prace plastyczne dla dzieci. A co?  Dziecko jest w każdym z nas!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy