czwartek, 10 października 2013

Losowanie

"Hej dziewczyno, spójrz na misia...
On przypomni przypomni chłopca ci
Nieszczęśliwego białego misia,
Który w oczach ma tylko szare łzy.
 

Biały Miś..."


Podoba Wam się Biały Miś z zielonym szalikiem? Około 4 centymetrowy bieluszek czeka na właściciela:)

Zapraszam do przygarnięcia Go zupełnie za darmo!

Chciałabym tym losowaniem podziękować Wam za odwiedzanie mojego bloga i udostępnianie postów na Facebook, a co najważniejsze za komentarze :)

ZAPRASZAM DO ZABAWY, wystarczy tylko:

1. Zapisać się do grona obserwatorów tego bloga / kliknąć "lubię to" na FB w mój fanpage

2. Zamieścić i podlinkować obrazek o losowaniu na swoim blogu / udostępnić notkę o losowaniu na FB

3. Pozostawić komentarz pod tym postem z deklaracją udziału w zabawie oraz z informacją czy udostępniacie na FB czy jako blogerzy (przy okazji chętnie odwiedzę nowe blogi, więc zostawiajcie linki)



Zapisy trwają do 16.10.2013 do północy, ogłoszenie wyniku postaram się udostępnić na następny dzień. Pamiętajcie jednak, że jestem pracująco - uczącą się kobietą i różnie bywa z czasem :) Po prostu mogę z wynikami się spóźnić.


Ogłaszam jeszcze, że losowanie odbędzie się jeśli chętnych do zabawy będzie minimum 10!. Muszę mieć w czym losować :)
Będę również sprawdzać czy spełniliście 3 moje warunki. Spełnienie ich i po ogłoszeniu wyników skontaktowanie się ze mną w sprawie przekazania misia jest podstawą do otrzymania upominku.

A oto banerek:



11 komentarzy:

  1. Deklaruję swoją gotowość i chęć wziąścia udziału w losowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym mogła nie wziąć udziału w Twoim konkursie? :P i niestety nie jestem ani blogerem ani jutuberem :( udostępniam, jako zwykły, szary użytkownik fb.

    OdpowiedzUsuń
  3. Razem z Fochatkiem startujemy / udostępnione na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten piękny miś musi zostać mój!
    Zazdroszczę Ci cierpliwości, ja bym nie potrafiła przez tyle czasu szydełka utrzymać w ręku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie z zaproszenia skorzystam :)
    1 i 2 warunek na blogu jot-kaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie wezmę udział w losowaniu i potwierdzam swoją kandydaturę ;)
    Pozdrawiam Gabrysia P. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście biorę udział - a ostrzegam, że mam szczęście w różnego typu losowaniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udostępnione na fb - też chce misia:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. FB- Ty i te Twoje cuda, tylko zazdrościć talentu:)
    N.H:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy