środa, 16 października 2013

Październikowa wishlista

"Kobieta nie może mieć za dużo biżuterii."



Taki to dla Was znalazłam dzisiaj cytat.
Kompletnie się z nim nie zgadzam!
Jak za dużo? Ile to jest za dużo?

 



Przedstawiam Wam moją kolejną wishlistę. Będzie to chyba stały cykl na moim blogu, z racji tego, iż pisanie tego posta motywuje mnie do ustalenie kilku rzeczy, które chcę - potrzebuję - muszę mieć :) Dodatkowo z ostatniej listy udało mi się zakupić 50 %. Niebawem może pochwalę się moimi łupami.





Czego potrzebuję w tym miesiącu?






1.  Charms - to jest coś, co mnie ostatnio pochłonęło całkowicie! W końcu znalazłam tanią, srebrną bransoletkę, a z racji, że miałam urodziny to pozwoliłam sobie na taką przyjemność. Zawieszki zamierzam wyszukiwać wyjątkowe. I podstawa to - srebro. Mam zamiar je często nosić, więc nie mogę sobie pozwolić na tandetę... 3 razy założę i do kosza? To nie dla mnie jeśli chodzi o biżuterię.


2. Prostownica - właściwie to mam, ale taką okropną i starą, że robi wszystko - wyrywa włosy, pali je, ale na pewno nie prostuje...tak więc może kiedy znajdę jakąś okazję.


3., 4., 5., Logopedia -  w końcu rozpoczęłam studia, o których myślałam od dwóch lat. Poznałam już fantastyczne osoby, a nawet mogę uściślić - kobiety. DO dokształcania w domu jest mi potrzebne kilka książek, dlatego umieszczam je na moją listę. Coś mi się wydaje, że listę książek powinnam zrobić osobną, ale na razie wstępnie trzy NAGLĄCE zakupy :)




Wracając do początkowego cytatu: czy Waszym zdaniem , w kobiecym słowniku istnieje określenie "za dużo biżuterii"??:)


Kiedyś pochwalę się Wam moją kolekcją kolczyków...i nie uważam, że mam za dużo;)

4 komentarze:

  1. Ja też muszę zainwestować w nową, porządną prostownicę.
    I jeszcze charms - kocham, uwielbiam i już zasadziłam się na nową sztukę do mojej kolekcji ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę fonetykę autorstwa mojej dawnej promotorki (pani prof. O) i dyrektorki moich studiów podyplomowych (pani prof. T.) :D Kiedyś nawet miałam w domu, ale już nie mam to ci nie mogę dać :( tak więc po próżnicy piszę :D
    Pozdrawiam - Olo (ta od Edzi;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę...a ta fonetyka to nie będzie prosty orzech do zgryzienia dla mnie...oj nie ;)

      Usuń
    2. jeśli będziesz miała jakieś problemy, to może pomogę jakoś zdalnie ;)
      Olo

      Usuń

Obserwatorzy