poniedziałek, 21 października 2013

WYNIKI...tak, tak - wiem - w końcu ;)

"Masz większą szansę wygrać na loterii jeśli kupisz los"
                                                                                       //Forrest Gump //



Muszę przyznać, iż dokonanie losowania nie było takie proste.

W pierwszej kolejności miałam problem z czasem - a dokładnie - ciągle jego brak.
W drugie...jak już wspominałam "rozładowałam baterie"
A po trzecie - brak odpowiedniego oświetlenia...

ale, ale...UDAŁO SIĘ!! Ja już wiem...

Oto zdjęcie z listą osób spełniających wszystkie 3 moje warunki.  



Dziękuję Wam bardzo za udział w losowaniu oraz udostępnianie postów. 
Mam nadzieję, że będziecie jeszcze do mnie wpadać. Myślę o kolejnej zabawie już niebawem...



Losowanie odbywało się w sposób tradycyjny - karteczki + kapelusz (przy okazji wyników zaprezentuję Wam mój cenny wrześniowy nabytek )








Podtrzymując Was w napięciu prezentuję moje problemy z oświetleniem.
 Tadam:





 I odpowiedź na nurtujące pytanie: kto wygrał???





Na zakończenie: wynik losowania z nagrodą i moim niezastąpionym gadżetem tej jesieni - kapeluszem.
 

GRATULUJĘ!!!!



Proszę o adres wysyłki na maila: bellanecia@gmail.com 




PS  Kochana Jotkaa  , przepraszam Cię najmocniej za pomyłkę w zapisie, jakoś wkradła się ta kreseczka, ale zauważyłam to przed chwilą....Moja wina.

Biorącym udział jeszcze raz dziękuję i zapraszam znów :)

1 komentarz:

Obserwatorzy