niedziela, 22 grudnia 2013

Pępkowe...

"(...) Tu jakaś owca siedzi w narożniku..."
 Polecam przed Świętami usiąść na chwile i obejrzeć stand up Kacpra Rucińskiego 




A ja prezentuję Wam dzisiaj kolejne stroiki:

 1. Niewielki, ale bardzo mi się podobał. Może idealnie dodać klimatu na stół.


 2. To taka choineczka z żołędzi. Co o niej sądzicie?



3. Ten stroik myli oglądających, bo pytają czy zawinięta w złotko jest czekolada? Otóż nie...to kawałek oszlifowanej deseczki. Taki psikus :)





 4. Patrzę na bałwanka i od razu się uśmiecham :)


To dzieło, któremu poświęciłam najwięcej czasu. Nie jest prosto dopasować skorupki po orzechach tak, aby trzymały się razem.
A klej na ciepło szybko schnie.
I sprawdziłam na własnym palcu - jest GORĄCY!! :P





Udało mi się kupić za parę groszy (domyślacie się w jakim sklepie) materiał w czerwono - białą kratkę. Planowałam uszyć z niego parę ozdób świątecznych, ale chyba zrobię to w przyszłym roku. Cóż, nie można mieć wszystkiego.



Dorwałam w tym samym sklepie "coś", ze świetnego materiału. Nadaję się idealnie na kopertówkę. Jeszcze tylko guzik doszyję i wstawię zdjęcia.



Grudzień dla mnie był pełen pracy, ale zrealizowałam wiele fantastycznych projektów i czerpałam z mojej weny ile się dało. Tak powstał szalik, kilka breloków, korale i inne...



Po Świętach będzie również prezentacja kartki, która powinna już dojść do adresata.






WESOŁYCH ŚWIĄT!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy