środa, 23 kwietnia 2014

Co z motywacją po świętach?


Nie mamy nieograniczonych szans, by mieć to, czego chcemy. Tyle wiem. 
Nie ma nic gorszego niż stracić szansę na coś, co mogło zmienić twoje życie.

Grey's Anatomy




Ustaliłam sobie cyklicznego posta "Poniedziałkowy motywator" i co?  I mamy środę...zostaje mi tylko zwalić wszystko na święta! Tak, były w końcu święta, nie miałam czasu siedzieć przed komputerem.


W poniedziałek hasałam po lesie, siedziałam nad wodą i chociaż rzucałam od niechcenia kamyk dwa razy z rzędu mi odskoczył (po naszemu "kaczka" - a jak chcę to tego nie potrafię...hmmm...)





W zeszłym tygodniu nazbierałam parę linków/ obrazków, przy których można się na dłużej zatrzymać.
Na początek artysta, który wspaniale swoje zdolności rysowania wplata w zwiedzanie świata (nawet mam rym :D ).












http://i1.kwejk.pl/site_media/obrazki/2014/04/0b5dba4dafb62acab48fa3624e880dc7_original.jpg?1397123880




Czyż nie jest wspaniały komar popijający kawę??





Uśmiałam się również na  niemal 3 minutowym filmiku pracowników Mc D.   
Miałam już różne zawody. Jedną z podstawowych cech jakie powinna mieć praca, aby czuć się w niej dobrze - współpracownicy. Jak jest ekipa nawet po 15 godzinach pracy jakoś człowiek żyje, a nawet ma później jeszcze siły, aby z tymi ludźmi iść na piwo (pomimo tego, ze rano znów do pracy).
Pozdrawiam tych, z którymi mogłam pracować :)





Jako pedagog muszę Wam pokazać "reklamę" z przesłaniem.
Ludziska, potraficie czytać bajki?? To czytajcie je dzieciom, rozwijajcie wyobraźnie dzieciaków...
"15 minut dziennie - codziennie". Czym dla nas jest 15 minut? Może być wspaniałym czasem spędzonym z pociechami.






I na zakończenie nasz kraj, który niejednokrotnie zaskakuje, irytuje - Polska myśl technologiczna









Sama sobie dałam wyzwanie tworzenia na szydełku różnych postaci z bajek/ Fantazy itp...już coś czeka na publikację - czekajcie na najbliższego posta.


Kto by chciał do domu TEGO kota?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy