poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Poniedziałkowy motywator

"Zmiany na­leży zaczy­nać od ra­zu, a nie od następne­go poniedziałku..."









 Podobno ludzie nie lubią poniedziałków...znów do pracy, kolejny tydzień przed nami...

Jest jedna rzeczy, która sprawia, że poniedziałki nie są takie straszne. Praca, która daje Ci satysfakcję. Wiem, że łatwo powiedzieć - trudniej zrobić.

Poniedziałek rano kiedy musiałam wstać do swojej pracy, którą lubię niczym się nie różnił od poranku piątkowego . A nawet w niedzielę wieczorem myślałam:
 "O! Jutro znowu zobaczę moich Łobuziaków" i pojawiał się uśmiech. 


Każdemu życzę pracy, która sprawia, że poniedziałek - nie jest zły!



Dzisiaj był mój pierwszy poniedziałek kiedy nie wstawałam do pracy. Niestety moja umowa się skończyła, a nic nowego jeszcze nie mam. Zastanawiałam się w zeszłym tygodniu jaki to będzie poniedziałek bezrobotnego. Nie było źle! Okazało się, że mam rozmowę o pracę! W dodatku skończyła się jak najbardziej pozytywnie dla mnie.

Nie zamierzam zmarnować żadnego poniedziałku. Wykorzystam czas bezrobotnego na spełnianie się w blogowaniu. Możecie liczyć na częste moje posty - o wszystkim! Takie to nadchodzą zmiany na bellAnecia.




W poniedziałki będę się starała naładować Wasze akumulatory na nadchodzący tydzień! Będą to  "Poniedziałkowe motywatory"




Zacznijmy od tego, co nas w tym tygodniu czeka:

Pewnie nie każdy z Was wie, że mamy dzisiaj "Światowy Dzień Zdrowia" - to może jakieś zdrowe kanapki na kolację??

Dla poprawienia poniedziałkowego humoru może takie:



Zróbcie sobie i ukochanej osobie. Podzielcie się ze mną wrażeniami :)



W piąteczek (11.04)  mamy za to dwa święta. Jedno ciekawsze od drugiego:


- Dzień Radia - myślę, że każda stacją, której słuchacie Was o tym poinformuje

- Dzień Walki z Bezrobociem -...no tak...chyba mnie to dotyczy...tylko jak to Święto ma świętować osoba bezrobotna? Ja postaram się opublikować ciekawego posta. A może macie dla mnie ciekawsze pomysły, sugestie? Ktoś chętny ze mną świętować?


Sobota (12.04) to Międzynarodowy Dzień Lotnictwa i Kosmonautyki.
Macie jakieś plany na to święto?




Miałam nawet ostatnio z Przyjaciółmi filozoficzne rozmyślanie: czym różni się (jeśli w ogóle) astronauta od kosmonauty?

I ja już wiem! Ciocia wikipedia  nigdy nie zawodzi. Odsyłam Was.



Skoro jesteśmy w tematyce wszechświata,
polecam film National Geographic " Podróż na kraniec wszechświata " .



Miłego tygodnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy