poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Poniedziałkowy motywator

Tydzień to aż nadto, by zdecydować, czy godzimy się na nasz los, czy nie. 
P. Coelho                                                                              

 

Co nam oferuje nadchodzący tydzień?

Z pewnością DZISIAJ moja młodsza, ale już wcale nie taka malutka siostrzyczka obchodzi urodziny...niesamowite, to są jej " sweet 16" :)

 
Moi Kochani, kiedy to było, 16 urodziny
Nawet nie przypominam sobie jak je obchodziłam...prawdopodobnie razem z Przyjaciółką, rozmarzając się o nadchodzącej nowej szkole...ach te czasy końca gimnazjum, początek liceum...te zauroczenia, pierwsze imprezy, niezapomniane wycieczki klasowe...działo się:) 

Aż strach pomyśleć, że teraz w tym wieku jest moja młodsza siostra.... 

Buziaki Justyś :)


Sprawdziłam jakie to zaskakujące święta oferuje nam kalendarz...cóż...jutro Światowy Dzień Trzeźwości, ale najbardziej podoba mi się święto jakie niby jest w środę. 

Dzień Sapera!

Myślę, że każdy z nas powinien w ten dzień zagrać w:









Przygotowałam dla Was dzisiejsze motywatory i poprawiacze humoru monotematyczne. 
Śluby i koty.

1. Kto jeszcze nie widziałam krążącego w Internecie śpiewającego księdza?

Co sądzicie o takim kazaniu? Słyszałam rożne opinie i chętnie poczytam więcej...

Dla mnie super! Więcej tak pozytywnych, odważnych i ludzi z pasją!!



2. 
Cóż tu wiele mówić...ta kobieca, wrodzona skromność :)



3. To teraz czas na koteczki. Czyż nie jest uroczy?

A śmiech właściciela też powala:





4. No i podsumowując wszystko:

Absolutnie się sprawdza! Natchnęło mnie to do stworzenia kolaży z moją kotką:) Kiedyś Wam pokażę.
 Dać jej pudełko, koszyk, cokolwiek, w co można wejść i jest najszczęśliwszym kotem :)





I na sam koniec Czerwony Ptak z poprzedniego wpisu. Znalazłam dla moich trojaczków miejsce, a nawet wymyśliłam jak jeszcze je dopracować...tak więc Czerwone Ptaki jeszcze się u mnie pojawią...







 Tak komponują się z obrazkami, które już długi czas ozdabiają moją ścianę.



PS.

Siostrzyczko: WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! 
Szukaj prezentu w swoim pokoju, a drugą część dostaniesz w niedzielę :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy