środa, 2 kwietnia 2014

ZMIANY

"Zmiana.
Nie lubimy jej, obawiamy się jej. Lecz nie możemy powstrzymać jej nadejścia.
Albo dostosujemy się do zmiany. Albo zostaniemy z tylu. 
Dorastanie boli – Ktokolwiek wam powie, ze tak nie jest – kłamie. 
Lecz prawda jest taka: Czasem, im więcej się zmienia, tym więcej pozostaje bez zmian. 
A czasem... czasem zmiana jest dobra. 
Czasem zmiana jest... Wszystkim."

//Grey's Anatomy//






Plan jest taki: powiedzieć Wam, że dzisiaj jest ten WIELKI DZIEŃ. 
Dzień, w którym ruszam ze zmianami.


W moim życiu troszkę się zmienia, na jak? - się okażę. Na pewno mam więcej wolnego czasu, który zamierzam poświecić sobie, a co za tym idzie - mojemu blogowi.


Postanowiłam rozszerzyć tematykę mojego bloga, aby móc pisać częściej. Postaram się pokazać Wam, co się ciekawego u mnie dzieje i będziecie mogli dowiedzieć się o mnie czegoś więcej.
Przestanę być tylko kimś kryjącym się za bellAnecia.


Uwielbiam wszelkiego rodzaju hand made/ DIY, zacznę się nimi z Wami dzielić.
Nie zabraknie też oczywiście podstawowej czynności, którą uwielbiam - szydełkowania. 


Czekajcie na nową odsłonę bellanecia.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy