niedziela, 31 marca 2013

Co pan czu­je w trak­cie lo­tu? - Jak się pan spy­ta pta­ka, to też pa­nu nie odpowie.





Na początku wprowadźmy odpowiedni klimat do przedstawienia   The Birds  :)



O co chodzi z ptakami?




Chciałabym w tym miejscy podziękować  M.R., który właściwie jest pomysłodawcą tego, co absorbowało ostatnio mój czas. W rozmowie, podczas której kolejny raz namawiał mnie: "zrób czołga", rzucił: "wiesz, co możesz jeszcze zrobić?Angry birdsa,albo tą zielona świnię", a co ja na to? Przyjęłam wyzwanie o oto są:


Ile zabawy miałam w ustawianiu ich na klockach :D Taki powrót do dzieciństwa...




Niebieski to ulubieniec mojej siostry. Sama nie jestem fanem tej gry, więc nie wiem, co w nim takiego najfajniejszego :)




















Wiem natomiast, że mi przypadł do gustu, ze względów wizualnych czerwony (no tak, chyba po prostu lubię ten kolor ;)





A jak są Ptaki, musi być też Świnia 
(tak się zastanawiam, czemu to niby Świnia jest wrogiem ptaków, co twórcy mieli na myśli? Nie przygotowałam się, grałam w grę raz, dawno temu i nawet nic o niej nie poczytałam...no ale są tacy, co pośpieszali mnie z tym postem :P zwalam na "Was" :P )



I na zakończenie, ptaki jak na zdjęciach amerykańskiej policji:


Przy okazji widać jakiego są rozmiaru, starałam się utrzymać jak w grze: żółty najwyższy, zielony mniejszy itd...

Pozdrowienia dla fanów Angry Birds, ktoś chętny na breloki? Czekam na maile i komentarze:)
A może macie pomysł na inne wyzwanie dla mnie? Jak widzicie jestem otwarta na propozycje.

PS Ten mały niebieski już ZAREZERWOWANY :D

Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy