wtorek, 5 marca 2013

"w tak zwanym międzyczasie" *

Długo mnie tu nie było...jest to jednak spowodowane tym, iż działam nad nowymi projektami. Już niebawem zaprezentuję, co tak mnie pochłania. A w dzisiejszym poście prezentuję moje stare wzory, z których jestem zadowolona. Co sądzicie o takich kolczykach? :)
 
 Na początek dwie pary w klasycznych kolorach: czarny i biały (podobno modne zestawienie nadchodzącego sezonu :D )
 A tu troszkę kolorów:


 I na sam koniec troszkę wiosennych klimatów-  cieniowana zieleń.
Zapraszam do komentowania i dzielenia się swoimi uwagami. Pamiętajcie, że możecie też nadsyłać do mnie maile: bellanecia@gmail.com

Pozdrawiam i życzę wielu promyków wiosennego słońca!

A.

*  Pozdrowienia dla znajomych z czasów licealnych! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy