wtorek, 18 czerwca 2013

"Koko koko Euro spoko..."

Czy ktoś to jeszcze pamięta?:)

Mi zeszłoroczne mistrzostwa, dzielnie przypominają dwaj Panowie





Już sprawdziłam, kto będzie symbolem następnych mistrzostw piłki nożnej w Brazylii.

I okazało się, że organizatorzy fance szydełkowania postawili    DUUUŻE   wyzwanie...
Przedstawiam Wam: "Fuleco", bo tak nazywa się maskotka Mistrzostw Świata 2014
 Jest to pancernik kulowaty ;)

Z ciekawości (a wiadomo, że ta zawsze towarzyszy kobiecie) poszukałam, jakie to inne maskotki były podczas wcześniejszych mistrzostw.

Po raz pierwszy maskotka pojawiła się na munnialu w 1966 i był ną lew - Willie.
Znalazłam również kilka innych przedstawicieli maskotkowego zespołu.
Juanito z Meksyku
Tip & Tap - RFN
Gauchito z Argentyny
Naranjito - Hiszpan
Kolejny meksykanin Pique
Ciao z Włoch
USA reprezentuje Stryker
Foottix to reprezentant Francji
Trzy stworki - potworki to Korea i Japonia
 A Galeo VI to Niemiec


Moją uwagę przykuły trojaczki i ostrych kolorach z Korei i Japonii, a Waszą? Która z maskotek jest najlepsza?:)
A może, ktoś chciałby, któraś zamówić w szydełkowanej wersji?

Buziaki



PS Wiele informacji zaczerpnęłam z polskiej strony Real Madryt,
tak więc przy okazji:   pozdrawiam fanów :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy