piątek, 4 kwietnia 2014


"Najważniejsze we wspomnieniach jest to, żeby mieć się gdzie zatrzymać i tam je wspominać."









Królik jak najbardziej jest dalej w mojej ofercie (a nawet już w tym roku parę Królików znalazło swój nowy dom). Dołączył nawet do nich Kurczak:






Mimo wszystko zimie mówimy kategorycznie: NIE!



To nic, że kupiłam na sezon zimowy spodnie narciarskie i nie miałam okazji ich testować, to nic...
Mamy przecież już taką piękną wiosnę:) 



Wprowadzając moje zmiany na blogu ustaliłam, iż piątek będzie piątkiem przeglądowo-dzielącym się. 
Cały tydzień będę zbierała linki do ciekawych artykułów, fantastycznych notek na blogach, może odkrytych przeze mnie nowe blogi, albo najzwyczajniej śmieszny obrazeczek/mem, który mnie urzekł.





Tak więc zaczynam:

1. "Twój moment" -wyniki konkursu, który organizowała Alinka. Jej blog designyourlife.pl śledzę już od bardzo dawna. Kiedyś wzięłam udział w konkursie,  w tym najnormalniej w świecie przegapiłam termin...ale publikuję Wam ten link, bo pokazuje jacy jesteśmy różni. Jak dla każdego z nas coś innego się liczy w życiu. I każdy ma inny "moment".
Pod postem wybuchła jakaś pseudo afera, że niby niektóre zdjęcia nie powinny wygrać, bo nie są świetnej jakości. Kompletnie tego nie rozumiem i wspieram Alinę! Moim zdaniem świetnie wybrałaś, nie tylko zdjęcie, ale i uzasadnienie. 
Mi najbardziej podoba się zdjęcie i całe uzasadnienie Magdaleny G. (klucze).



2. Kolejny temat na jaki w tym tygodniu zwróciłam uwagę to Jak zrobić logo? Pani Ruda (mam nadzieję, że się nie urazi za określenie. Podziwiam jej kolor, a Pani wzięło się od jej nazewnictwa "Pana Męża"), tworzy dla nas co jakiś czas fantastyczne porady. Ja w tej tematyce jestem zielona, nie moja bajka, ale może kiedyś sięgnę. Na pewno będę wiedziała gdzie szukać.



3. Z interesujących tematów w tym tygodniu polecam również Wittamine. Fantastyczna pisarka i jeszcze w ilu kwestiach się z nią zgadzam. W tym tygodniu temat śmierdzący , ale zgadzam się. Dla mnie przebywanie w "zakurzonych" miejscach też jest uciążliwe i byłoby fajnie jakby ludzie uszanowali innych i przestrzegali zakazu palenia w miejscach publicznych. Chociaż tyle...bo niestety nawet tego nie mamy.

4. A na zakończenie coś miłego. Wyrównanie niedoboru złota :D

Wracając do zmian - piątek- weekendu początek. 
Tak, więc do poniedziałku!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy