czwartek, 10 kwietnia 2014

Czerwony Ptak

Świat po­kazy­wany dzieciom, jest ta­ki śliczny, nic, tyl­ko kwiat­ki, słoneczko, ptaszki, zwierzątka, miłość i mu­zyka. A po­tem oka­zuje się, że świat jest brzyd­ki i ro­baczy­wy, kwiat­ki zwiędnięte, a niedźwie­dzie zja­dają małe dziew­czyn­ki na śniadanie... 


Ujął mnie ten mało pedagogiczny  cytat...co by było jakbym powiedziała dzieciakom "niedźwie­dzie zja­dają małe dziew­czyn­ki na śniadanie... " hmmm...obawiam się, że co niektórzy by uwierzyli.


Miał być dzisiaj długi post, niestety urząd mnie przetrzymał dwa razy dłużej niż myślałam, remont naszego miasta bardzo zdenerwował (bo u nas jest teraz tak, że możesz sobie jechać jednokierunkową i nagle bez ostrzeżeń okazuje się, że na jej końcu stoi koparka i ciężarówka. Myślisz "WTF?" i cała drogę musisz cofać, bo pan kierowca - koparki robi zdziwioną minę czemu tu podjechałaś. I jak to ja, uparcie później sprawdziłam czy był tam znak i nie zauważyłam czy znaku nie było...nie było! Panowie...tak się nie robi :P )



Dlatego dziś Wam pokażę tylko mały element pięknego świata...ptaszka.
Mam takie 3...jeszcze muszę tylko dopracować, gdzie będzie ich miejsce. 



A jutro dłuższy post...o ile nic mnie nie zaskoczy :)




PS     D. (lub Katka ;) ) czekam na zdjęcia wiadomego stwora... 
prędzej chyba ja stworzę nową wersję...ścigamy się?

Pozdrawiam.

1 komentarz:

  1. Stwora oddałam w ręce właściciela, więc proszę do Pana D. się kierować ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy